вівторок, 2 червня 2015 р.

Будівництво метро на Троєщину розпочалось

На Подолі 2012-го були проведені деякі роботи, по будівництву метро на Троєщину. Але все обмежилось двома відрізками тунелів по 4 - в одному і 5 - по сусідньому тунелю, блоків цільно-секційного оброблення тунелів метро мілкого закладення.

Мені вдається проникнути на територію "Метробуду" і непомітно підійти до тунелю.

Заглянувши за великий паркан. можна спостерігати два невеликих шматочка тунелів:

Так як 9 блоків вже встановлені на свої проектні позиції, десятий так і не встановлений і валяється поруч. З таких блоків і складаються тунелі метро не глибокого закладення. Їх довжина 1,5 м, висота 5 м, ширина 4,4 м, маса 13,3 т.
Кран для переміщення тунельних секцій  та будмайданчик з будівельниками та всякою охороною)
За проектом тунелі, що йтимуть в сторону цього крану, будуть примикати до майбутньої станції "Подільська". А в іншому напрямку потяги виходитимуть з тунелю на поверхню, до подільського мостового переходу і прямуватимуть на Троєщину.
В середині тунелю. Висота 5м суттєво відчувається.


Колись це все буде під землею
Також на території будівництва розташована ось така естакада для розвантаження вагонів. Невеличкі платформи виглядають досить цікаво але досить іржаві та ненадійно закріплені.

На момент мого відвідування біля тунелів ніяких робіт не проводилося. Та й зараз ніяких змін не відбулось. Хочеться сподіватись, що роботи відновляться і я ще раз повернуся на це місце.

Відео:


Немає коментарів:

Дописати коментар